TINTAPATRON, toner Epson Canon HP Xerox nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Brother nyomtatókhozTintapatron és toner Canon nyomtatókhozTintapatron és toner Epson nyomtatókhozTintapatron és toner HP nyomtatókhozTintapatron és toner Kyocera nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Lexmark nyomtatókhozTintapatron és toner Minolta nyomtatókhozTintapatron és toner OKI nyomtatókhozTintapatron és toner Philips nyomtatókhozTintapatron és toner Samsung nyomtatókhoz
E-Mail cím:
Jelszó:
  Főoldal » Katalógus » FAQ Tintapatron és toner kereső  |  Vásárlói tájékoztató  |  Regisztráció  | 
Nyomtató alapján

Brother

Canon

Epson

HP

Kyocera

Lexmark

Minolta

OKI

Philips

Samsung

Xerox
Kategóriák
Festékszalagok 


TINTAPATRONOK 


TONEREK 


Nyomtatópapír, fotópapír


Eredeti patronok 


FAX kellékek, filmek 


NYOMTATÓK 


IRODATECHNIKA 


Kábelek, vezetékek 


Szerszámok, műszerek 
INFORMÁCIÓK
Kapcsolat - Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések
Használat egyszerűen
Adatkezelési tájékoztató
Bankkártyás fizetési tájékoztató
Szállítás és garancia
Vásárlói tájékoztató
Viszonteladóknak
Híreink
Hogyan készítsünk h?t?mágnest?
Hogyan készítsünk mágneses névjegykártyát?
Hogyan nyomtassunk pólóra, szövetre?
Nyomtató beállítása fotópapírhoz
Gyakran feltett kérdések Gyakran feltett kérdések

  1. Hogyan tudok rendelni?
  2. A feltüntetett árak már tartalmazzák az ÁFA-t?
  3. Regisztráció nélkül is rendelhetek?
  4. Mennyi idő múlva szállítják ki a termékeket?
  5. Mennyibe kerül a szállítás Budapestre? Mennyibe kerül a szállítás vidékre?
  6. Mi történik ha kézbesítéskor nem tartózkodom otthon?
  7. Milyen fizetési módok közül választhatok?
  8. Hol tudom kérdéseimet feltenni, kitől kaphatok választ?
  9. A tonerkereso.hu ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
  10. Önök ugye vállalnak garanciát a termékeikre?
  11. Mi történik ha véletlenül rossz terméket rendeltem?
  12. Nem találtam a készülékemnek megfelelő tintapatron, tonert. Mit tegyek?
  13. Beszáradhat-e a tinta, ha hetekig nem használom a tintasugaras nyomtatót?
  14. Külföldi címre is kiszállítják a termékeiket?
  15. Külföldön az EU-ban bejegyzett cégemnek szeretnék rendelni 0%-os ÁFA számlával, megoldható?

  1. Hogyan tudok rendelni?
    1. On-line áruázunkból: A katalógusban böngészve tegye a kosarába a kívánt termékeket a "megrendelem" gombbal. (jobb oldalon felül, mindig látszik mi található a kosárban). Ha összeállt a rendelés, induljon el a pénztárhoz. Itt még módosíthatja a mennyiségeket, ha kész "Megrendelem" felirat, majd válasszon a belépési ill. gyors megrendelési lehetőségek közzül, s kövesse az ott leírtakat.
    2. Telefonon: 1/445-0305, 52/229-176 vagy 20/3158-757 telefonszámokon munkaidőben (H-P: 8.00-17-00) ahol munkatársaink megválaszolják a felmerült kérdéseiket is.
    3. E-mail-ben: a shop@gigacity.hu
    4. Szaküzletünkben Budapesten személyesen. (1149 Budapest, Egressy út 108/a) Nyitva H-Cs: 10.00-18.00, P: 10.00-16.00
    Ilyen egyszerű.... vagy hívjon!

    [ugrás az oldal tetejére]

  2. A feltüntetett árak már tartalmazzák az ÁFA-t?
    IGEN! Feltüntett áraink on-line megrendelőinknek szóló kedvezményes bruttó árak, már tartalmazzák a 27% ÁFA összegét amelyről hivatalos ÁFA-s számlát adunk minden esetben, nálunk ezt külön kérnie sem kell.

    [ugrás az oldal tetejére]

  3. Regisztráció nélkül is rendelhetek?
    Igen! Önnek nem kell mindenféle regisztrációval bajlódnia. Megrendeléskor mindössze az Ön eléhetőségi adatait valamint a számlázási és szállítási címet kell megadnia, hogy biztosan megkapja amit megrendelt.

    [ugrás az oldal tetejére]

  4. Mennyi idő múlva szállítják ki a termékeket?
    A munkanapon a 15.00-ig beérkezett megrendeléseket még aznap továbbítjuk, amelyet már a következő munkanapon átvehető a szállító partnerünktől.
    Igyekszünk minden termékből raktáron tartani, de sajnos előfordul, hogy egy-egy termék elfogy, ebben az esetben még egy napot türelmet kérünk Öntől.

    [ugrás az oldal tetejére]

  5. Mennyibe kerül a szállítás Budapestre? Mennyibe kerül a szállítás vidékre?
    Házhozszállítás díjszabása rendelési összegtől függően a következő:

    • 0 - 9.999 Ft rendelési összeg esetén: 1.990 Ft
    • 10.000 - 29.999 Ft rendelési összeg esetén: 1.690 Ft
    • 20.000 - 29.999 Ft rendelési összeg esetén: 1.690 Ft
    • 30.000 Ft rendelési értéktől 0 Ft azaz INGYENES KISZÁLLÍTÁS
    • vagy átveheti rendelését Szaküzletünkben Budapesten >>Nyomtatókellék szaküzlet elérhetőségei katt ide<<

    Nem számítunk fel semmilyen egyéb díjat, nálunk nincs csomagolási költség, nincs utánvétkezelési díj, nincs rejtett költség.


    feltüntetett áraink bruttóban értendők, tartalmazzák az ÁFA összegét, amelyről hivatalos ÁFA-s számlát is kap, ezt nálunk külön kérnie sem kell.


    [ugrás az oldal tetejére]

  6. Mi történik ha kézbesítéskor nem tartózkodom otthon?
    Ne aggódjon, ha a futár nem találná a megadott címen sem Önt, sem pedig egy Ön által meghatalmazott személyt aki átveheti, akkor egy értesítőt hagy Önnek a kiszállítás következő időpontjáról egy elérhetőséggel ahol Ön külön is egyeztethet.
    A kiszállítás előtti munkanapon, mi elküldjük Önnek a futárszolgálat elérhetőségeit és a csomagszámát, amelynek ismeretében Ön egyedileg is módosíthatja a kiszállítás időpontját a kiszállítás reggelén illetve meg tudják Önnek mondani kb. mikor érkezik Önhöz a futár.

    [ugrás az oldal tetejére]

  7. Milyen fizetési módok közül választhatok?
    Ön hogyan szeretné kifizetni a rendelését? Válassza ki az Önnek legkényelmesebbet:
    • utánvéttel: ebben az esetben akkor fizet, amikor a futár becsenget Önhöz és az Ön kezébe adja a csomagot.
    • Előre utalással: ez az egyik legkényelmesebb módja a fizetésnek, Ön megrendeli a kívánt termékeket majd a megrendelés visszaigazolásában megtalálja hova kellene elutalnia a rendelés ellenértékét, Egyszerű és gyors.
    • Bankkártyával: szintén egy kényelmes és biztonságos fizetési mód. Megrendelést követően Ön a PayU biztonságos fizetőoldalán egyszerűn megadja az adatait és fizet, majd visszairányításra kerül weboldalunkra, bennünket pedig a bank értesít a sikeres fizetésről, mi ebből a folyamatból semmit nem látunk csak a végeredményt.


    [ugrás az oldal tetejére]

  8. Hol tudom kérdéseimet feltenni, kitől kaphatok választ?
    Kérdéseinek mindig örülünk, így bármely elérhetőségünkön kérdezzen bátran, hogy megkapja azt a segítséget ami jár Önnek.
    Kapcsolatfelvételhez kattintson az ügyfélszolgálat menüpontotra vagy ide: Tovább az ügyfélszolgálathoz

    [ugrás az oldal tetejére]

  9. A tonerkereso.hu ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

    Ügyfélszolgálatunk elérhetőégei:

    tonerkereso.hu ügyfélszolgálat és központi bemutatóterem
    4220 Hajdúböszörmény, Korpona utca 4. sz.
    Telefon/fax: 52/ 229-176, Mobil: 20/3158-757 (Nyitvatartás: Munkanapokon (hétfőtől - péntekig): 8.00-17.00
    e-mail: shop@gigacity.hu
    Üzemeltető: Gigacity Kft. (Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Korpona utca 4. Adószám: 13233073-2-09 Ügyvezető: Rákos Csaba)
    Cg: HBM Cégbíróság által bejegyzett cég: 09-09-010466


    Találkozzunk személyesen Nyomtatókellék szaküzletünkben

    Üzletünk Budapesten Zuglóban található az Egressy út – Angol utca kereszteződésében a 1149 Budapest Egressy út 108/a alatti társasház üzletsorán. A bejárat az Angol utcáról nyílik, keresse a tonerkereso.hu nyomtatókellék szaküzlet Gigacity feliratot.

    Szaküzlet pontos címe:

    1149 Budapest,
    Egressy út 108/a

    Szaküzlet megközelítése:

    Ha autóval érkezik az Egressy – Angol utca sarkán lévő parkolókban vagy az Angol utcában közvetlenül az üzlet bejárata előtt is szinte mindig lehet szabad helyet találni. A környéken a parkolás díjmentes!

    Tömegközlekedéssel is egyszerűen megtalálja:
    - villamosok: 3 és 62
    - troli: 77
    - busz 32
    Leszállás az Egressy téri megállóban, ahonnan az Egressy úton a Hungária körút felé elindulva mindössze 1 perc sétára található a Gigacity nyomtatókellék üzlet.

    Hogyan fizethet az üzletben?
    - készpénzben
    - bankkártyával (Visa, Visa Electron, Visa Pay, Mastercard), amelyért mi NEM számítunk fel extra költséget
    - előreutalással, ebben az esetben a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után tudjuk átadni a megrendelt terméket.
    Minden megrendelésről pénztárgépi nyugtát és igény esetén ÁFA-s számlát állítunk ki.
    Mielőtt felkeresne bennünket érdemes webáruházunkban vagy telefonon megrendelnie a terméket, hogy biztosan legyen raktáron amikor ideér.

    Nyitvatartás

    Hétfő : 10.00 - 18.00
    Kedd : 10.00 - 18.00
    Szerda : 10.00 - 18.00
    Csütörtök: 10.00 - 18.00
    Péntek : 10.00 - 16.00



    [ugrás az oldal tetejére]

  10. Önök ugye vállalnak garanciát a termékeikre?
    Igen! Mivel bízunk a termékeink minőségében, s csak olyan terméket forgalmazunk amelyet mi magunk is használunk és használnánk, ezért a garancia nem lehet kérdés.
    Amennyiben Ön elégedetlen lenne a termékkel amelyet megrendelt, nincs más dolga mint jelezni ügyfélszolgálatunkon és kicseréljük agy másik termékre vagy visszafizetjük a pénzét. Ön nem kockáztat semmit.

    [ugrás az oldal tetejére]

  11. Mi történik ha véletlenül rossz terméket rendeltem?
    Semmi probléma. Jelezze ügyfélszolgálatunkon, juttassa vissza hozzánk a termék és visszafizetjük az árát vagy beszámítjuk egy másik termékbe.

    [ugrás az oldal tetejére]

  12. Nem találtam a készülékemnek megfelelő tintapatron, tonert. Mit tegyek?
    Keresse meg ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben és rövid időn belül segítünk Önnek a minőségromlás nélküli leggazdaságosabb megoldást megtalálni. Keressen, hogy megkapja azt a segítséget amelyet megérdemel.

    [ugrás az oldal tetejére]

  13. Beszáradhat-e a tinta, ha hetekig nem használom a tintasugaras nyomtatót?
    Normális környezeti feltételek mellett (szobahőmérséklet, fűtőtesttől távol, ...), típustól függően akár több hónapig sem szárad be a fej. Ha hosszabb ideig nem használta nyomtatóját valószínűleg több fejtisztítási műveletre lesz szükség (ezt elvégezheti a nyomtatója kezelőprogramjából, vagy közvetlenül a nyomtatón). Mindenesetre azt javasoljuk, hogy 2 hetente de legalább havonta 1-2 oldalt nyomtasson ki.

    [ugrás az oldal tetejére]

  14. Külföldi címre is kiszállítják a termékeiket?
    Igen, külföldől is rendelhet webáruházunkon keresztül, de sajnos ebben az esetben utánvétes csomagot nem áll módunkban küldeni (kérjük a számla végösszegét előreutalással teljesíteni.) A szállítási költségek megállapítása külföldi (nem magyarországi) címre történő szállítás esetén egyedileg történnek, amelyről a megrendelését követően egyeztetünk Önnel.

    [ugrás az oldal tetejére]

  15. Külföldön az EU-ban bejegyzett cégemnek szeretnék rendelni 0%-os ÁFA számlával, megoldható?
    Természetesen igen, amennyiben a megrendelt termékeket külföldi címre kéri továbbítani, belföldre szállított termékek esetén külföldi cégnévre a hatályos jogszabályok alapján a hatáylos törvények alapján 27% ÁFA-s számlát áll módunkban kiállítani, kérjük ezt vegye figyelembe rendelésénél. Amennyiben külföldi címre kéri a szállítást, akkor semmi akadálya a 0% ÁFA-s számlával történő értékesítésnek ha rendelkezik érvényes EU-s adószámmal.

    [ugrás az oldal tetejére]

Rendelje meg telefonon a nyomtatójához szükséges tintapatront vagy tonert. mobilszámunk: 20/3158-757, vezetékes: +36-52/229-176, +36-1/445-0305
Ha Önnek kényelmesebb, ügyfélszolgálatunkon telefonon is megrendelheti a nyomtatójához szükséges kellékeket. Kiszállítjuk!
Hívjon bátran!
Miért rendelje nálunk nyomtatójához a kelléket?

Mert...
- pontosan azt kapja kézhez amit megrendelt
- gyorsan, egyszerűen, regisztráció nélkül is rendelhet
- a nyomtatójában jól működő kelléket kap - 100% pénzvisszafizetési garanciával
- mindenről valódi áfá-s számlát kap
- személyesen is átveheti Budapesten a szaküzletükben
- rendeljen most!
Szállítási díjak
Ha hasznosnak találod az oldalt kattints:

További termékeink


Fényképes bögrék


NYOMTATÓK 


Elemek, akkumulátorok 


Tisztító kellékek


Pár100-as turkáló
Miért nálunk vásárolnak ügyfeleink?
"Könnyedén megtaláltam a keresett terméket. Az árát kedvezőnek találtam, és szimpatikus volt, hogy igen hamar kézhez kapom a vásárolt terméket."
Kátai Gabriella
2012-12-18
"Egyértelmű(elfogadható áron kínált) árukínálat,átlátható megrendelési szisztéma,
A szállítási költség is elfogadható,ami minden internetes megrendelés egy sarkalatos pontja,legtöbbször ezen áll vagy bukik egy megrendelés."
Radva Zoltán
2011-12-06
186451035 . oldalletöltés

Copyright © 2004-2016 Chaboy from Gigacity Powered by osC