TINTAPATRON, toner Epson Canon HP Xerox nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Brother nyomtatókhozTintapatron és toner Canon nyomtatókhozTintapatron és toner Epson nyomtatókhozTintapatron és toner HP nyomtatókhozTintapatron és toner Kyocera nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Lexmark nyomtatókhozTintapatron és toner Minolta nyomtatókhozTintapatron és toner OKI nyomtatókhozTintapatron és toner Philips nyomtatókhozTintapatron és toner Samsung nyomtatókhoz
E-Mail cím:
Jelszó:
  Főoldal » Katalógus » Vásárlói tájékoztató Tintapatron és toner kereső  |  Vásárlói tájékoztató  |  Regisztráció  | 
Nyomtató alapján

Brother

Canon

Epson

HP

Kyocera

Lexmark

Minolta

OKI

Philips

Samsung

Xerox
Kategóriák
Festékszalagok 


TINTAPATRONOK 


TONEREK 


Nyomtatópapír, fotópapír


Eredeti patronok 


FAX kellékek, filmek 


NYOMTATÓK 


IRODATECHNIKA 


Kábelek, vezetékek 


Szerszámok, műszerek 
INFORMÁCIÓK
Kapcsolat - Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések
Használat egyszerűen
Adatkezelési tájékoztató
Bankkártyás fizetési tájékoztató
Szállítás és garancia
Vásárlói tájékoztató
Viszonteladóknak
Híreink
Hogyan készítsünk h?t?mágnest?
Hogyan készítsünk mágneses névjegykártyát?
Hogyan nyomtassunk pólóra, szövetre?
Nyomtató beállítása fotópapírhoz
Vásárlói tájékoztató

Vásárlói tájékoztató
tonerkereso.hu

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ - Általános Szerzõdési Feltételek - KAPCSOLAT

Amennyiben felhasználója vagy vásárlója kíván lenni a tonerkereso.hu nyomtatókellék webáruházunknak (továbbiakban webáruház), kérem figyelmesen olvassa el jelen Vásárlói Tájékoztatót és Általános Szerzõdési Feltételeket (röviden ÁSZF) és csak akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója webáruházunkban, ha jelen dokumentumot átolvasva, annak tartalmát megértette, az abban foglaltakat minden tekintetben elfogadta és magára nézve is kötelezõ érvényûnek tartja. A szerzõdést nem iktatjuk, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

1. Cégünkrõl:

A tonerkereso.hu webáruház üzemeltetõje:
- Cégnév: Gigacity Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
- Telephely/Üzlet (és a panaszkezelés helye): 1149 Budapest, Egressy út 108/a
Üzlet nyitvatartása: Hétfõ-csütörtök: 10.00-18.00, Péntek: 10.00-16.00
A nyomtatókellék szaküzlet telefonszámai: (+36-1) 445-0359, (+36-30) 785-2444
- Képviselõ: Rákos Csaba
- Adószám: 13233073-2-09
- Cégjegyzékszám: 09-09-010466, Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
- Bankszámla száma: Budapest Bank 10101061-57456500-01000003
- Ügyfélszolgálati iroda: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy A. u. 14.
Ügyfélszolgálatunkon ügyfeleinket kizárólag telefonon elõre egyeztetett idõpontban tudjuk fogadni!
Telefonszámaink: 52/ 229-176, 06-1/445-0305; mobil: 20/3158-757, fax: 52/371-092
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása munkanapokon: hétfõ - csütörtök: 8.00-17.00; péntek: 8.00-16.00
- E-mail: gigacity@gigacity.hu
- Adatkezelés nyílvántartási száma: NAIH-54072/2012., NAIH-54074/2012.
- A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által nyilvántartott számunk: C/ 003 423 /2005.
- A webáruház tárhelyének szolgáltatója: Gigacity Kft (4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14., e-mail: gigacity@gigacity.hu)
- a szerzõdés nyelve: magyar (HU)

- Ügyfélszolgálat itt érhetõ el

2. Egy kis bemutatkozás:

A Gigacity Kft. magyar magánszemélyek tulajdonbán lévõ vállalkozás. 2004. márciusában történt megalapítása óta nyomtatók, nyomtató kellékek, irodatechnikai eszközök, szerszámok és mérõmûszerek forgalmazásával foglalkozik.

Az Ön kényelmesebb kiszolgálása érdekében 2014-ben megnyitottuk Budapesten Zuglóban nyomtatókellék szaküzletünket, ahol személyesen is átveheti a megrendelt tintapatronokat és tonereket.

3. Az áruház használata:

Kérjük Önt, hogy amennyiben aktív felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelezõ érvényûnek tekinti magára nézve.

a) Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekrõl. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében fõkategóriák szerint soroltuk be. A fõkategóriák újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést.
Minden termék ára bruttó ár, azaz ÁFA-val növelt értéken van feltüntetve és egy darabra, csomagra vonatkozik. Webáruházunkban feltüntetett árak magyar forintban értendõk (HUF).
A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és azok eltérhetnek a valóságtól.

b) Ha a keresett terméket sehol sem találja, vegye igénybe keresõnket. Fõoldalon a képernyõ közepén találja meg, ahol csak be kell írnia nyomtatója típusát, és keresõ gomb megnyomása után máris olvashatja a kért információt. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

c) Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, elõször regisztrálnia kell magát. Az oldal jobb felsõ sarkában lévõ Regisztráció sorra kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következõket:
Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név
Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve
E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendelésérõl, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létezõ címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk!
Az Ön címe: A számlázási cím. A címeket (szállítási, számlázási) a késõbbiekben Adatok menüpontban is tudja változtatni, valamint rendelés leadáskor is tetszõlegesen.
Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerû megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
Jelszó: Az elõbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a késõbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítõ levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat.

d) Az internetes áruházban történõ vásárlás távollévõk között, írásban kötött szerzõdésnek minõsül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A szerzõdés kötés nyelve kizárólag a magyar. A megrendelés egyedi azonosító alapján (rendelésszám) elektronikus formában tárolásra kerül, a késõbbiekben ennek segítségével visszakereshetõ. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésõbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetszõ terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja.
Az Ön kosara ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg, böngészés közben is nyomon követhetõ. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhetõ. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés elküldése - Megyek a pénztárhoz gombra kell kattintani.
A szállítási információknál pontosíthatja a szállítási címet, és tájékoztatást kap a szállítás pontos összegérõl is. Ha valamilyen külön kérése van ezzel kapcsolatban, a Megjegyzés rovatba bátran beírhatja.
Adatbeviteli hibák javítása: A rendelési folyamat során bármikor vissza tud lépni az elõzõ fázidba, ahol módosíthatja a rendelését. Elõfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire szüksége van. Bármilyen a rendelésével kapcsolatos probléma esetén írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja:
elektronikus levél formájában az gigacity@gigacity.hu címre, vagy telefonon: 06-1/445-0305, 52/229-176, 06-20/3158-757 számokon, faxon: 06-52/371-092, munkanapokon H-CS: 8.00-17.00; P: 8.00-16.00 óra között.
Minden esetben a következõ adatokat kérjük Öntõl: a megrendelõ pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Számlázási adatok ellenõrzése ablakban a számlázási címet módosíthatja, valamint kiválaszthatja az Önnek tetszõ fizetési formát.
Fizetés Szállításkor / utánvét esetben a csomagot a futárnak, készpénzben kell fizetni
Fizetés elõreutalással esetben e-mailben elküldött információk alapján saját bankon keresztüli utalás
A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerû e-mailben a gigacity@gigacity.hu-ra vagy faxon az 52/371-092 számra eljuttatni.
Fizetés bankkártyával esetén, a megrendelés lezárását követõen új oldalban megnyíló biztonságos banki felületen tudja a saját bankkártyája adataival kifizetni rendelését.
Megrendelés megerõsítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a megrendel gombra kattintva véglegesítheti.

A vásárolt termékekrõl minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelõlapon végig nem haladt.

4.a. Fizetés és fizetési módok

A www.tonerkereso.hu internetes webáruház több fizetési módot is kínál Önnek, amelyek közül a megrendelési folyamat során egyszerûen ki tudja választani az Önnek legmegfelelõbbet.

Utánvét: ebben az esetben a megrendelt termékek kiszállításakor kell kifizetni az ellenértéket a futárnak, amikor a csomagot átveszi.

Elõreutalás: ezt a lehetõséget elsõsorban cégek és intézmények szokták igénybe venni. A rendelés ellenértékét a megrendelést követõ e-mailben küldött díjbekérõ alapján kérjük átutalni a Budapest Banknál vezetett 10101061-57456500-01000003 számú bankszámlánkra. Amint az összeg megérkezik bankszámlánkra elindítjuk a csomagot. A végszámlát a csomagban fogja megtalálni.

Online Bankkártyás fizetés:
Simple bankkártyás fizetési tranzakció lépései:
Bankkártyás
1. A bankkártyás fizetési mód kiválasztását követõen átkerül a Simple biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetõoldalára, ahol a kártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót. A Simple fizetõoldal adattartalma titkosított és védett.
2. A tranzakció során a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyû érvényesítési kódot szükséges megadni.
3. A tranzakció elindítását követõen a kártya valós idejû engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége, fedezeti és vásárlási limit kerül ellenõrzésre a kártyakibocsátó bank által.
4. Amennyiben a kártyaadatok az ellenõrzést követõen megfelelõnek bizonyulnak, a fizetendõ összeget a bank zárolja a kártyán. Az összeg számlán történõ terhelése számlavezetõ banktól függõen néhány napon belül következik be. A tranzakció részleteirõl Ön is kapni fog egy e-mailt majd visszairányításra kerül weboldalunkra.

A Simple részletes vásárlói tájékoztatóját letöltheti a következõ logóra kattintva: Simple

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A Simple bankkártyás fizetési mód választása esetén Ön elfogadja hogy a Gigacity Kft által üzemeltett jelen www.tonerkereso.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelõ részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történõ ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

4.b. Szállítás

Csomagjait a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával vagy MPL futárszolgálattal juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére.

A szállítási költség Magyarország egész területén
MPL: 990.- Ft,
GLS: 1.290.-Ft,
20 000.- Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.

Csomagolási költséget nem számítunk fel. A GLS a csomag feladását követõ munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, elõzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhetõ, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. A kiszállítási értesítõt követõ munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklõdhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhetõ el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldõ szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.gls-hungary.com.
A csomagazonosító számot megtalálja abban az e-mailben, amit akkor küldünk miután átadtuk csomagját a futárnak. Személyes áruátvételre is van lehetõség, ebben az esetben elõre kell idõpontot egyeztetni az ügyfélszolgálatunkkal.

Szállítási határidõk
Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek jelentõs része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15.00 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetõség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetõség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésbõl, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítõ) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy késõbbi, egyeztetett idõpontban küldjük el.
Téves megrendelés esetén, a leadást követõen e-mailben az gigacity@gigcity.hu címen vagy a 06-52/229-176-os telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása elõtt minden következmény nélkül. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idõ alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítõt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre.
Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címrõl két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

4.c. Személyes átvétel nyomtatókellék szaküzletben Budapesten

Üzletünket a XIV. kerületben Budapesten Zuglóban találhatja az Egressy út – Angol utca keresztezõdésében. A hely könnyen megközelíthetõ autóval és tömegközlekedéssel is, a parkolás a környéken díjmentes.

Pontos címünk: Gigacity - tonerkereso.hu nyomtatókellék szaküzlet, 1149 Budapest Egressy út 108/a. A bejárat az Angol utcáról nyílik, ahol akár közvetlenül az üzlet elõtt is parkolhat.

Nyitvatartás
Hétfõ : 10.00 - 18.00
Kedd : 10.00 - 18.00
Szerda : 10.00 - 18.00
Csütörtök: 10.00 - 18.00
Péntek : 10.00 - 16.00

Szaküzlet megközelítése:
Ha autóval érkezik az Egressy – Angol utca sarkán lévõ parkolókban vagy az Angol utcában közvetlenül az üzlet bejárata elõtt is szinte mindig lehet szabad helyet találni. A környéken a parkolás díjmentes!

Tömegközlekedéssel is egyszerûen megtalálja:
- villamosok: 3 és 62 - troli: 77 - busz 32 Leszállás az Egressy téri megállóban, ahonnan az Egressy úton a Hungária körút felé elindulva mindössze 1 perc sétára található a Gigacity nyomtatókellék üzlet

Hogyan fizethet az üzletben?
- készpénzben
- bankkártyával (Visa, Visa Electron, Visa Pay, Mastercard), amelyért mi NEM számítunk fel extra költséget
- elõreutalással, ebben az esetben a pénz bankszámlánkra történõ beérkezése után tudjuk átadni a megrendelt terméket.

Minden megrendelésrõl pénztárgépi nyugtát és igény esetén ÁFA-s számlát állítunk ki.
Mielõtt felkeresne bennünket érdemes webáruházunkban vagy telefonon megrendelnie a terméket, hogy biztosan legyen raktáron amikor ideér.

Üzlet elérhetõségei:
Központi ügyfélszolgálatunk (H-CS: 8.00-17.00; P: 8.00-16.00) is minden felmerülõ kérdésére választ tud adni, megrendelheti a terméket, készletinformációt nyújtanak, segítenek megtalálni a nyomtatójához való festékpatront - de ha Ön közvetlenül az üzlet munkatársaival is kíván beszélni a következõ elérhetõségeinken teheti meg az üzlet nyitvatartási idejében: Telefon: (+36-30) 785-2444, (+36-1) 445-0359

5. Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétõl számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerzõdéstõl, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idõ attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerzõdés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerû használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem elõre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elõ, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelmûen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • olyan vállalkozási szerzõdés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgõs javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követõen a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, elõzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejûleg nyilatkozott annak tudomásul vételérõl, hogy a teljesítés megkezdését követõen elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követõen a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésõbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyezõ fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerzõdéstõl való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történõ megküldésétõl számított 14 napnál semmiféleképpen sem késõbb visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
Fogyasztónak írásban történõ elállás esetén elegendõ az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidõt, ha a 14 napos idõszak letelte elõtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelõsségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapításához szükségestõl eltérõ kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettõ közül a korábbi idõpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetõségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelést követõen elküldött adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történõ jelzés alkalmával a postára adás idõpontját vesszük figyelembe, telefonon történõ jelzés alkalmával pedig a telefonon történõ jelzését. Postai úton történõ jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerû használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerû használatából eredõ károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követõ tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhetõ el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhetõ el. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetõségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minõsülõ Felhasználókat illeti meg.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a Szolgáltató elérhetõségeinek egyikére elküldeni.
Fogyasztó határidõben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétõl számított 14. nap lejárta elõtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történõ elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történõ jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történõ értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatának közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidõ betartottnak minõsül, amennyiben a 14 napos határidõ letelte elõtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelõ viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülõ költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerzõdés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérõ idõpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételbõl vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtõl számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A kiszállítás folyamán megsérült vagy hibás terméket cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csomag sérülten érkezne meg Önhöz, kérem a kiszállító cég alkalmazottjával írjanak jegyzõkönyvet, valamint ha lehetõsége van rá készítsenek fényképfelvételt.

6. Garancia

I. ÁLTALÁNOS SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI SZABÁLYOK

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltetõ cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végsõ esetben – a szerzõdéstõl is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidõben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltetõ vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesít