TINTAPATRON, toner Epson Canon HP Xerox nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Brother nyomtatókhozTintapatron és toner Canon nyomtatókhozTintapatron és toner Epson nyomtatókhozTintapatron és toner HP nyomtatókhozTintapatron és toner Kyocera nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Lexmark nyomtatókhozTintapatron és toner Minolta nyomtatókhozTintapatron és toner OKI nyomtatókhozTintapatron és toner Philips nyomtatókhozTintapatron és toner Samsung nyomtatókhoz
E-Mail cím:
Jelszó:
  Főoldal » Katalógus » Vásárlói tájékoztató Tintapatron és toner kereső  |  Vásárlói tájékoztató  |  Regisztráció  | 
Nyomtató alapján

Brother

Canon

Epson

HP

Kyocera

Lexmark

Minolta

OKI

Philips

Samsung

Xerox
Kategóriák
Festékszalagok 


TINTAPATRONOK 


TONEREK 


Nyomtatópapír, fotópapír


Eredeti patronok 


FAX kellékek, filmek 


NYOMTATÓK 


IRODATECHNIKA 


Kábelek, vezetékek 


Szerszámok, műszerek 
INFORMÁCIÓK
Kapcsolat - Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések
Használat egyszerűen
Adatkezelési tájékoztató
Bankkártyás fizetési tájékoztató
Szállítás és garancia
Vásárlói tájékoztató
Viszonteladóknak
Híreink
Hogyan készítsünk h?t?mágnest?
Hogyan készítsünk mágneses névjegykártyát?
Hogyan nyomtassunk pólóra, szövetre?
Nyomtató beállítása fotópapírhoz
Vásárlói tájékoztató

Vásárlói tájékoztató
tonerkereso.hu

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ - Általános Szerzõdési Feltételek - KAPCSOLAT

Amennyiben felhasználója vagy vásárlója kíván lenni a tonerkereso.hu nyomtatókellék webáruházunknak (továbbiakban webáruház), kérem figyelmesen olvassa el jelen Vásárlói Tájékoztatót és Általános Szerzõdési Feltételeket (röviden ÁSZF) és csak akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója webáruházunkban, ha jelen dokumentumot átolvasva, annak tartalmát megértette, az abban foglaltakat minden tekintetben elfogadta és magára nézve is kötelezõ érvényûnek tartja. A szerzõdést nem iktatjuk, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

1. Cégünkrõl:

A tonerkereso.hu webáruház üzemeltetõje:
- Cégnév: Gigacity Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
- Telephely/Üzlet (és a panaszkezelés helye): 1149 Budapest, Egressy út 108/a
Üzlet nyitvatartása: Hétfõ-csütörtök: 10.00-18.00, Péntek: 10.00-16.00
A nyomtatókellék szaküzlet telefonszámai: (+36-1) 445-0359, (+36-30) 785-2444
- Képviselõ: Rákos Csaba
- Adószám: 13233073-2-09
- Cégjegyzékszám: 09-09-010466, Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
- Bankszámla száma: Budapest Bank 10101061-57456500-01000003
- Ügyfélszolgálati iroda: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy A. u. 14.
Ügyfélszolgálatunkon ügyfeleinket kizárólag telefonon elõre egyeztetett idõpontban tudjuk fogadni!
Telefonszámaink: 52/ 229-176, 06-1/445-0305; mobil: 20/3158-757, fax: 52/371-092
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása munkanapokon: hétfõ - csütörtök: 8.00-17.00; péntek: 8.00-16.00
- E-mail: gigacity@gigacity.hu
- Adatkezelés nyílvántartási száma: NAIH-54072/2012., NAIH-54074/2012.
- A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által nyilvántartott számunk: C/ 003 423 /2005.
- A webáruház tárhelyének szolgáltatója: Gigacity Kft (4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14., e-mail: gigacity@gigacity.hu)
- a szerzõdés nyelve: magyar (HU)

- Ügyfélszolgálat itt érhetõ el

2. Egy kis bemutatkozás:

A Gigacity Kft. magyar magánszemélyek tulajdonbán lévõ vállalkozás. 2004. márciusában történt megalapítása óta nyomtatók, nyomtató kellékek, irodatechnikai eszközök, szerszámok és mérõmûszerek forgalmazásával foglalkozik.

Az Ön kényelmesebb kiszolgálása érdekében 2014-ben megnyitottuk Budapesten Zuglóban nyomtatókellék szaküzletünket, ahol személyesen is átveheti a megrendelt tintapatronokat és tonereket.

3. Az áruház használata:

Kérjük Önt, hogy amennyiben aktív felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelezõ érvényûnek tekinti magára nézve.

a) Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekrõl. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében fõkategóriák szerint soroltuk be. A fõkategóriák újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést.
Minden termék ára bruttó ár, azaz ÁFA-val növelt értéken van feltüntetve és egy darabra, csomagra vonatkozik. Webáruházunkban feltüntetett árak magyar forintban értendõk (HUF).
A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és azok eltérhetnek a valóságtól.

b) Ha a keresett terméket sehol sem találja, vegye igénybe keresõnket. Fõoldalon a képernyõ közepén találja meg, ahol csak be kell írnia nyomtatója típusát, és keresõ gomb megnyomása után máris olvashatja a kért információt. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

c) Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, elõször regisztrálnia kell magát. Az oldal jobb felsõ sarkában lévõ Regisztráció sorra kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következõket:
Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név
Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve
E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendelésérõl, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létezõ címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk!
Az Ön címe: A számlázási cím. A címeket (szállítási, számlázási) a késõbbiekben Adatok menüpontban is tudja változtatni, valamint rendelés leadáskor is tetszõlegesen.
Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerû megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
Jelszó: Az elõbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a késõbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítõ levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat.

d) Az internetes áruházban történõ vásárlás távollévõk között, írásban kötött szerzõdésnek minõsül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A szerzõdés kötés nyelve kizárólag a magyar. A megrendelés egyedi azonosító alapján (rendelésszám) elektronikus formában tárolásra kerül, a késõbbiekben ennek segítségével visszakereshetõ. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésõbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetszõ terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja.
Az Ön kosara ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg, böngészés közben is nyomon követhetõ. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhetõ. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés elküldése - Megyek a pénztárhoz gombra kell kattintani.
A szállítási információknál pontosíthatja a szállítási címet, és tájékoztatást kap a szállítás pontos összegérõl is. Ha valamilyen külön kérése van ezzel kapcsolatban, a Megjegyzés rovatba bátran beírhatja.
Adatbeviteli hibák javítása: A rendelési folyamat során bármikor vissza tud lépni az elõzõ fázidba, ahol módosíthatja a rendelését. Elõfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire szüksége van. Bármilyen a rendelésével kapcsolatos probléma esetén írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja:
elektronikus levél formájában az gigacity@gigacity.hu címre, vagy telefonon: 06-1/445-0305, 52/229-176, 06-20/3158-757 számokon, faxon: 06-52/371-092, munkanapokon H-CS: 8.00-17.00; P: 8.00-16.00 óra között.
Minden esetben a következõ adatokat kérjük Öntõl: a megrendelõ pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Számlázási adatok ellenõrzése ablakban a számlázási címet módosíthatja, valamint kiválaszthatja az Önnek tetszõ fizetési formát.
Fizetés Szállításkor / utánvét esetben a csomagot a futárnak, készpénzben kell fizetni
Fizetés elõreutalással esetben e-mailben elküldött információk alapján saját bankon keresztüli utalás
A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerû e-mailben a gigacity@gigacity.hu-ra vagy faxon az 52/371-092 számra eljuttatni.
Fizetés bankkártyával esetén, a megrendelés lezárását követõen új oldalban megnyíló biztonságos banki felületen tudja a saját bankkártyája adataival kifizetni rendelését.
Megrendelés megerõsítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a megrendel gombra kattintva véglegesítheti.

A vásárolt termékekrõl minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelõlapon végig nem haladt.

4.a. Fizetés és fizetési módok

A www.tonerkereso.hu internetes webáruház több fizetési módot is kínál Önnek, amelyek közül a megrendelési folyamat során egyszerûen ki tudja választani az Önnek legmegfelelõbbet.

Utánvét: ebben az esetben a megrendelt termékek kiszállításakor kell kifizetni az ellenértéket a futárnak, amikor a csomagot átveszi.

Elõreutalás: ezt a lehetõséget elsõsorban cégek és intézmények szokták igénybe venni. A rendelés ellenértékét a megrendelést követõ e-mailben küldött díjbekérõ alapján kérjük átutalni a Budapest Banknál vezetett 10101061-57456500-01000003 számú bankszámlánkra. Amint az összeg megérkezik bankszámlánkra elindítjuk a csomagot. A végszámlát a csomagban fogja megtalálni.

Online Bankkártyás fizetés:
Simple bankkártyás fizetési tranzakció lépései:
Bankkártyás
1. A bankkártyás fizetési mód kiválasztását követõen átkerül a Simple biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetõoldalára, ahol a kártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót. A Simple fizetõoldal adattartalma titkosított és védett.
2. A tranzakció során a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyû érvényesítési kódot szükséges megadni.
3. A tranzakció elindítását követõen a kártya valós idejû engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége, fedezeti és vásárlási limit kerül ellenõrzésre a kártyakibocsátó bank által.
4. Amennyiben a kártyaadatok az ellenõrzést követõen megfelelõnek bizonyulnak, a fizetendõ összeget a bank zárolja a kártyán. Az összeg számlán történõ terhelése számlavezetõ banktól függõen néhány napon belül következik be. A tranzakció részleteirõl Ön is kapni fog egy e-mailt majd visszairányításra kerül weboldalunkra.

A Simple részletes vásárlói tájékoztatóját letöltheti a következõ logóra kattintva: Simple

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A Simple bankkártyás fizetési mód választása esetén Ön elfogadja hogy a Gigacity Kft által üzemeltett jelen www.tonerkereso.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az