TINTAPATRON, toner Epson Canon HP Xerox nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Brother nyomtatókhozTintapatron és toner Canon nyomtatókhozTintapatron és toner Epson nyomtatókhozTintapatron és toner HP nyomtatókhozTintapatron és toner Kyocera nyomtatókhoz
Tintapatron és toner Lexmark nyomtatókhozTintapatron és toner Minolta nyomtatókhozTintapatron és toner OKI nyomtatókhozTintapatron és toner Philips nyomtatókhozTintapatron és toner Samsung nyomtatókhoz
E-Mail cím:
Jelszó:
  Főoldal » Katalógus » Vásárlói tájékoztató Tintapatron és toner kereső  |  Vásárlói tájékoztató  |  Regisztráció  | 
Nyomtató alapján

Brother

Canon

Epson

HP

Kyocera

Lexmark

Minolta

OKI

Philips

Samsung

Xerox
Kategóriák
Festékszalagok 


TINTAPATRONOK 


TONEREK 


Nyomtatópapír, fotópapír


Eredeti patronok 


FAX kellékek, filmek 


NYOMTATÓK 


IRODATECHNIKA 


Kábelek, vezetékek 


Szerszámok, műszerek 
INFORMÁCIÓK
Kapcsolat - Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések
Használat egyszerűen
Adatkezelési tájékoztató
Bankkártyás fizetési tájékoztató
Szállítás és garancia
Vásárlói tájékoztató
Viszonteladóknak
Híreink
Hogyan készítsünk h?t?mágnest?
Hogyan készítsünk mágneses névjegykártyát?
Hogyan nyomtassunk pólóra, szövetre?
Nyomtató beállítása fotópapírhoz
Vásárlói tájékoztató

Vásárlói tájékoztató
tonerkereso.hu

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ - Általános Szerzõdési Feltételek - KAPCSOLAT

Amennyiben felhasználója vagy vásárlója kíván lenni a tonerkereso.hu nyomtatókellék webáruházunknak (továbbiakban webáruház), kérem figyelmesen olvassa el jelen Vásárlói Tájékoztatót és Általános Szerzõdési Feltételeket (röviden ÁSZF) és csak akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója webáruházunkban, ha jelen dokumentumot átolvasva, annak tartalmát megértette, az abban foglaltakat minden tekintetben elfogadta és magára nézve is kötelezõ érvényûnek tartja. A szerzõdést nem iktatjuk, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

1. Cégünkrõl:

A tonerkereso.hu webáruház üzemeltetõje:
- Cégnév: Gigacity Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
- Telephely/Üzlet (és a panaszkezelés helye): 1149 Budapest, Egressy út 108/a
Üzlet nyitvatartása: Hétfõ-csütörtök: 10.00-18.00, Péntek: 10.00-16.00
A nyomtatókellék szaküzlet telefonszámai: (+36-1) 445-0359, (+36-30) 785-2444
- Képviselõ: Rákos Csaba
- Adószám: 13233073-2-09
- Cégjegyzékszám: 09-09-010466, Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
- Bankszámla száma: Budapest Bank 10101061-57456500-01000003
- Ügyfélszolgálati iroda: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy A. u. 14.
Ügyfélszolgálatunkon ügyfeleinket kizárólag telefonon elõre egyeztetett idõpontban tudjuk fogadni!
Telefonszámaink: 52/ 229-176, 06-1/445-0305; mobil: 20/3158-757, fax: 52/371-092
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása munkanapokon: hétfõ - csütörtök: 8.00-17.00; péntek: 8.00-16.00
- E-mail: gigacity@gigacity.hu
- Adatkezelés nyílvántartási száma: NAIH-54072/2012., NAIH-54074/2012.
- A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által nyilvántartott számunk: C/ 003 423 /2005.
- A webáruház tárhelyének szolgáltatója: Gigacity Kft (4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14., e-mail: gigacity@gigacity.hu)
- a szerzõdés nyelve: magyar (HU)

- Ügyfélszolgálat itt érhetõ el

2. Egy kis bemutatkozás:

A Gigacity Kft. magyar magánszemélyek tulajdonbán lévõ vállalkozás. 2004. márciusában történt megalapítása óta nyomtatók, nyomtató kellékek, irodatechnikai eszközök, szerszámok és mérõmûszerek forgalmazásával foglalkozik.

Az Ön kényelmesebb kiszolgálása érdekében 2014-ben megnyitottuk Budapesten Zuglóban nyomtatókellék szaküzletünket, ahol személyesen is átveheti a megrendelt tintapatronokat és tonereket.

3. Az áruház használata:

Kérjük Önt, hogy amennyiben aktív felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelezõ érvényûnek tekinti magára nézve.

a) Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekrõl. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében fõkategóriák szerint soroltuk be. A fõkategóriák újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést.
Minden termék ára bruttó ár, azaz ÁFA-val növelt értéken van feltüntetve és egy darabra, csomagra vonatkozik. Webáruházunkban feltüntetett árak magyar forintban értendõk (HUF).
A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és azok eltérhetnek a valóságtól.

b) Ha a keresett terméket sehol sem találja, vegye igénybe keresõnket. Fõoldalon a képernyõ közepén találja meg, ahol csak be kell írnia nyomtatója típusát, és keresõ gomb megnyomása után máris olvashatja a kért információt. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

c) Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, elõször regisztrálnia kell magát. Az oldal jobb felsõ sarkában lévõ Regisztráció sorra kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következõket:
Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név
Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve
E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendelésérõl, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létezõ címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk!
Az Ön címe: A számlázási cím. A címeket (szállítási, számlázási) a késõbbiekben Adatok menüpontban is tudja változtatni, valamint rendelés leadáskor is tetszõlegesen.
Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerû megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
Jelszó: Az elõbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a késõbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítõ levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat.

d) Az internetes áruházban történõ vásárlás távollévõk között, írásban kötött szerzõdésnek minõsül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A szerzõdés kötés nyelve kizárólag a magyar. A megrendelés egyedi azonosító alapján (rendelésszám) elektronikus formában tárolásra kerül, a késõbbiekben ennek segítségével visszakereshetõ. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésõbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetszõ terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja.
Az Ön kosara ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg, böngészés közben is nyomon követhetõ. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhetõ. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés elküldése - Megyek a pénztárhoz gombra kell kattintani.
A szállítási információknál pontosíthatja a szállítási címet, és tájékoztatást kap a szállítás pontos összegérõl is. Ha valamilyen külön kérése van ezzel kapcsolatban, a Megjegyzés rovatba bátran beírhatja.
Adatbeviteli hibák javítása: A rendelési folyamat során bármikor vissza tud lépni az elõzõ fázidba, ahol módosíthatja a rendelését. Elõfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire szüksége van. Bármilyen a rendelésével kapcsolatos probléma esetén írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja:
elektronikus levél formájában az gigacity@gigacity.hu címre, vagy telefonon: 06-1/445-0305, 52/229-176, 06-20/3158-757 számokon, faxon: 06-52/371-092, munkanapokon H-CS: 8.00-17.00; P: 8.00-16.00 óra között.
Minden esetben a következõ adatokat kérjük Öntõl: a megrendelõ pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Számlázási adatok ellenõrzése ablakban a számlázási címet módosíthatja, valamint kiválaszthatja az Önnek tetszõ fizetési formát.
Fizetés Szállításkor / utánvét esetben a csomagot a futárnak, készpénzben kell fizetni
Fizetés elõreutalással esetben e-mailben elküldött információk alapján saját bankon keresztüli utalás
A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerû e-mailben a gigacity@gigacity.hu-ra vagy faxon az 52/371-092 számra eljuttatni.
Fizetés bankkártyával esetén, a megrendelés lezárását követõen új oldalban megnyíló biztonságos banki felületen tudja a saját bankkártyája adataival kifizetni rendelését.
Megrendelés megerõsítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a megrendel gombra kattintva véglegesítheti.

A vásárolt termékekrõl minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelõlapon végig nem haladt.

4.a. Fizetés és fizetési módok

A www.tonerkereso.hu internetes webáruház több fizetési módot is kínál Önnek, amelyek közül a megrendelési folyamat során egyszerûen ki tudja választani az Önnek legmegfelelõbbet.

Utánvét: ebben az esetben a megrendelt termékek kiszállításakor kell kifizetni az ellenértéket a futárnak, amikor a csomagot átveszi.

Elõreutalás: ezt a lehetõséget elsõsorban cégek és intézmények szokták igénybe venni. A rendelés ellenértékét a megrendelést követõ e-mailben küldött díjbekérõ alapján kérjük átutalni a Budapest Banknál vezetett 10101061-57456500-01000003 számú bankszámlánkra. Amint az összeg megérkezik bankszámlánkra elindítjuk a csomagot. A végszámlát a csomagban fogja megtalálni.

Online Bankkártyás fizetés:
Simple bankkártyás fizetési tranzakció lépései:
Bankkártyás
1. A bankkártyás fizetési mód kiválasztását követõen átkerül a Simple biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetõoldalára, ahol a kártyaadatai megadásával elindítja a tranzakciót. A Simple fizetõoldal adattartalma titkosított és védett.
2. A tranzakció során a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyû érvényesítési kódot szükséges megadni.
3. A tranzakció elindítását követõen a kártya valós idejû engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége, fedezeti és vásárlási limit kerül ellenõrzésre a kártyakibocsátó bank által.
4. Amennyiben a kártyaadatok az ellenõrzést követõen megfelelõnek bizonyulnak, a fizetendõ összeget a bank zárolja a kártyán. Az összeg számlán történõ terhelése számlavezetõ banktól függõen néhány napon belül következik be. A tranzakció részleteirõl Ön is kapni fog egy e-mailt majd visszairányításra kerül weboldalunkra.

A Simple részletes vásárlói tájékoztatóját letöltheti a következõ logóra kattintva: Simple

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A Simple bankkártyás fizetési mód választása esetén Ön elfogadja hogy a Gigacity Kft által üzemeltett jelen www.tonerkereso.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelõ részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történõ ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

4.b. Szállítás

Csomagjait a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával vagy MPL futárszolgálattal juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére.

A szállítási költség Magyarország egész területén
MPL: 990.- Ft,
GLS: 1.290.-Ft,
20 000.- Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.

Csomagolási költséget nem számítunk fel. A GLS a csomag feladását követõ munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, elõzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhetõ, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. A kiszállítási értesítõt követõ munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklõdhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhetõ el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldõ szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.gls-hungary.com.
A csomagazonosító számot megtalálja abban az e-mailben, amit akkor küldünk miután átadtuk csomagját a futárnak. Személyes áruátvételre is van lehetõség, ebben az esetben elõre kell idõpontot egyeztetni az ügyfélszolgálatunkkal.

Szállítási határidõk
Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek jelentõs része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15.00 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetõség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetõség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésbõl, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítõ) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy késõbbi, egyeztetett idõpontban küldjük el.
Téves megrendelés esetén, a leadást követõen e-mailben az gigacity@gigcity.hu címen vagy a 06-52/229-176-os telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása elõtt minden következmény nélkül. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idõ alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítõt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre.
Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címrõl két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

4.c. Személyes átvétel nyomtatókellék szaküzletben Budapesten

Üzletünket a XIV. kerületben Budapesten Zuglóban találhatja az Egressy út – Angol utca keresztezõdésében. A hely könnyen megközelíthetõ autóval és tömegközlekedéssel is, a parkolás a környéken díjmentes.

Pontos címünk: Gigacity - tonerkereso.hu nyomtatókellék szaküzlet, 1149 Budapest Egressy út 108/a. A bejárat az Angol utcáról nyílik, ahol akár közvetlenül az üzlet elõtt is parkolhat.

Nyitvatartás
Hétfõ : 10.00 - 18.00
Kedd : 10.00 - 18.00
Szerda : 10.00 - 18.00
Csütörtök: 10.00 - 18.00
Péntek : 10.00 - 16.00

Szaküzlet megközelítése:
Ha autóval érkezik az Egressy – Angol utca sarkán lévõ parkolókban vagy az Angol utcában közvetlenül az üzlet bejárata elõtt is szinte mindig lehet szabad helyet találni. A környéken a parkolás díjmentes!

Tömegközlekedéssel is egyszerûen megtalálja:
- villamosok: 3 és 62 - troli: 77 - busz 32 Leszállás az Egressy téri megállóban, ahonnan az Egressy úton a Hungária körút felé elindulva mindössze 1 perc sétára található a Gigacity nyomtatókellék üzlet

Hogyan fizethet az üzletben?
- készpénzben
- bankkártyával (Visa, Visa Electron, Visa Pay, Mastercard), amelyért mi NEM számítunk fel extra költséget
- elõreutalással, ebben az esetben a pénz bankszámlánkra történõ beérkezése után tudjuk átadni a megrendelt terméket.

Minden megrendelésrõl pénztárgépi nyugtát és igény esetén ÁFA-s számlát állítunk ki.
Mielõtt felkeresne bennünket érdemes webáruházunkban vagy telefonon megrendelnie a terméket, hogy biztosan legyen raktáron amikor ideér.

Üzlet elérhetõségei:
Központi ügyfélszolgálatunk (H-CS: 8.00-17.00; P: 8.00-16.00) is minden felmerülõ kérdésére választ tud adni, megrendelheti a terméket, készletinformációt nyújtanak, segítenek megtalálni a nyomtatójához való festékpatront - de ha Ön közvetlenül az üzlet munkatársaival is kíván beszélni a következõ elérhetõségeinken teheti meg az üzlet nyitvatartási idejében: Telefon: (+36-30) 785-2444, (+36-1) 445-0359

5. Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétõl számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerzõdéstõl, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idõ attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerzõdés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerû használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem elõre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elõ, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelmûen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • olyan vállalkozási szerzõdés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgõs javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követõen a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, elõzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejûleg nyilatkozott annak tudomásul vételérõl, hogy a teljesítés megkezdését követõen elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követõen a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésõbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyezõ fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerzõdéstõl való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történõ megküldésétõl számított 14 napnál semmiféleképpen sem késõbb visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
Fogyasztónak írásban történõ elállás esetén elegendõ az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidõt, ha a 14 napos idõszak letelte elõtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelõsségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapításához szükségestõl eltérõ kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettõ közül a korábbi idõpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetõségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelést követõen elküldött adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történõ jelzés alkalmával a postára adás idõpontját vesszük figyelembe, telefonon történõ jelzés alkalmával pedig a telefonon történõ jelzését. Postai úton történõ jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerû használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerû használatából eredõ károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követõ tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhetõ el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhetõ el. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetõségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minõsülõ Felhasználókat illeti meg.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a Szolgáltató elérhetõségeinek egyikére elküldeni.
Fogyasztó határidõben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétõl számított 14. nap lejárta elõtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történõ elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történõ jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történõ értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatának közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidõ betartottnak minõsül, amennyiben a 14 napos határidõ letelte elõtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelõ viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülõ költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerzõdés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérõ idõpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételbõl vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtõl számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A kiszállítás folyamán megsérült vagy hibás terméket cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csomag sérülten érkezne meg Önhöz, kérem a kiszállító cég alkalmazottjával írjanak jegyzõkönyvet, valamint ha lehetõsége van rá készítsenek fényképfelvételt.

6. Garancia

I. ÁLTALÁNOS SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI SZABÁLYOK

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltetõ cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végsõ esetben – a szerzõdéstõl is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidõben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltetõ vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minõsül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minõségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplõ tulajdonságokkal.

Milyen határidõben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidõ elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltetõ vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidõn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás idõtartama egy év. A jótállási határidõ a fogyasztási cikk fogyasztó részére történõ átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdõdik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésbõl, túlzott igénybevételbõl, illetve a meghatározottól eltérõ behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerû használatából keletkeztek.

A szavatossági igény esetén történõ eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerzõdésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitõl a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerzõdés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényérõl jegyzõkönyvet köteles felvenni.
A jegyzõkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetõségérõl annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltetõ testülethez fordulás lehetõségérõl is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A Szolgáltató a jegyzõkönyvet az annak felvételétõl számított három évig köteles megõrizni, és azt az ellenõrzõ hatóság kérésére bemutatni.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

II. SPECIÁLIS SZABÁLYOK

A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) vagy garancialevél bemutatása. A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá! DE cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével:
- Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében amennyiben rendellenes mûködést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük tegye a következõket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot”-t a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minõsül, minden az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-ig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelmûen felismerhetõ rajta a hibás mûködés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehetõ legrövidebb idõn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerû használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos idõtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap.
Jótállási igénye bejelentésekor kérem vegye figyelembe a következõket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az elõírt 75%-nál alacsonyabb (azaz 25%-nál többet elhasználtak belõle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is.
Nem minõsül garanciális problémának:
- utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében a következõ: elõfordulhat, hogy a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettõl függetlenül a nyomtatás még mûködik.
- Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján vannak megadva. Minden erre vonatkozó adat, információ tájékoztató jellegû, azok pontosságáért és az ebbõl eredõ károkért felelõsséget nem vállalunk!

Garancia – Eredeti Epson kellékek esetén
Az Epson az általa gyártott és forgalomba hozott eredeti kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 6 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az Epson által hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos Epson márkaszerviz biztosít új kelléket! A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez, ha a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: ASC Magyarország Irodagépjavító Kft. 1107. Bp. Fogadó utca 4. Tel.: 06-1-886-49-31 www.asc.co.hu R.A. Trade Kft. 2040 Budaörs, Törökbálinti u. 23 Tel.: +36 23 502 880 Fax: +36 23 502 801 E-Mail: epson@ratrade.hu Telefon: 06/80-014783

Garancia – Eredeti Lexmark kellékek esetén
A Lexmark a vásárlás idõpontjától számított 3 hónapig vállal garanciát a termékeire. A jótállás/garancia érvényesítése a Lexmark által kijelölt hivatalos márkaszervizben lehetséges, ahol a kellékanyagot és a készüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítják, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: Profi Szerviz Központ 1044 Bp. Külsõ Váci út 123 Tel.: 06-1-814-80-80 www.profiszerviz.hu Lexmark ügyfélszolgálat: A felhasználói hibabejelentések kezelésére a Lexmark Képvislet munkanapokon 8-18 óráig online (lexmark_hu@ceemark.com) és telefonos (1-288-0097) helpdesk szolgáltatást üzemeltet.

Garancia – Eredeti HP kellékek esetén
A HP a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben a HP által kijelölt hivatalos márkaszervíz végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Amennyiben megállapítják, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: (06 1) 382-1111 HP Márkaszerviz: http://www.hp.hu/vevoszolgalat/ Albacomp Rt. C-szerviz Kft. Mûszertechnika Rendszerház Kft. Paranet Consulting Kft. Bodorex 2004 Kft. RCE Kft.

Garancia – Eredeti OKI kellékek esetén
Az OKI a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 3 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben OKI által kijelölt hivatalos márkaszervíz végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. Tekintettel arra, hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is a garanciát a hivatalos márkaszerviznél lehet érvényesíteni. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: Profi Szerviz Központ 1044 Bp. Külsõ Váci út 123 Tel.: 06-1-814-80-80 www.profiszerviz.hu

Garancia – Eredeti Panasonic kellékek esetén
A Panasonic a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 3 hónapig vállal jótállást/garanciát. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Panasonic által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a szervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: Profi Szerviz Központ 1044 Bp. Külsõ Váci út 123 Tel.: 06-1-814-80-80 www.profiszerviz.hu

Garancia – Eredeti Philips kellékek esetén
A Philips a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 1 évig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Philips által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a szervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: Young Kft. 1139 Budapest, Frangepán u. 26. Tel.: 06-1-471-7090 http://www.young.hu

Garancia – Eredeti Xerox kellékek esetén
A Xerox a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 6 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Xerox által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a szervíz részére a következõ dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása. Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerû használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek. Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez: Központi Szerviz 1044 Budapest, Ezred u. 16. (Külsõ-Váci út 123. Europe Center) www.profiszerviz.hu Xerox ügyfeleinek fenntartott szervizvonal: +36 (1) 814 8560 Xerox ügyfeleinek fenntartott e-mail cím: xerox@psc.hu

7. Adatkezelés

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhetõ a következõ oldalon: http://tonerkereso.hu/adatvedelem

8. Szerzõi jogok

1. Az oldalunkon esetlegesen felhasznált márkanevek, védjegyek, emblémák, logók az azokat bejegyzõ cégek tulajdonai, felhasználásuk az azonosíthatóság érdekében történt.
2. Jelen weboldal a következõ fõ domain nevrõl érhetõ el: www.tonerkereso.hu, de elõfordulhat, hogy más domain nevekrõl is elérhetõvé tesszük a tartalmat, így azokra is jelen feltételek érvényesek.
3. A jelen weboldal teljes tartalma szerzõi jogvédelem alatt áll, amelynek jogtulajdonosa a Gigacity Kft.
4. A weboldalon elhelyezett bármely anyag vagy annak eleme (oldal, szöveg, bekezdés, kép, megjelenés, formázás, egyedi megoldások) nem használható fel a jogtulajdonos elõzetes írásbeli engedélye nélkül. A hozzájárulás nem automatikus, fenntartjuk a jogot hozzájárulás megvonására a felhasználás elõtt és után is, amennyiben ettõl eltérõ megállapodás nem születik.
5. A weboldal tartalmának és egyes elemeinek magáncélú, változtatás nélküli felhasználása engedélyezett. (kinyomtathatja, elmentheti)
6. Üzleti célú felhasználás esetén minden esetben elõzetes írásbeli engedély szükséges.
7. Amennyiben engedély nélküli felhasználást észlelünk vagy ilyen a tudomásunkra jut, abban esetben fenntartjuk a jogot, hogy minden engedély nélkül elhelyezett elem után utólag napi 3.000 Ft +Áfa használati díjat számlázzunk felhasználási helyenként. A számlázás kezdõ napja: az engedély nélküli felhasználás észlelését megelõzõ hónap utolsó napja vagy ha a jogsértés bizonyíthatóan korábban is fennállt, akkor azon idõpontot megelõzõ hónap utolsó napja. A használati díj megfizetése kizárólag a kiszámlázott és megfizetett idõszakra vonatkozóan mentesíti az egyéb jogkövetkezmények alól, s kizárólag azon idõszakra szerez az adott tartalmi elemre vonatkozó használati jogot, ezt követõen minden tartalmi elemet köteles eltávolítani minden anyagából a díjfizetésre kötelezett. A honlap használatával, Ön mindezen rendelkezéseket maradéktalanul elfogadta.

9. Panaszkezelés

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelõ minõségben, a megrendelõ teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerzõdéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzõkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzõkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megõrzi a Szolgáltató, és azt az ellenõrzõ hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltetõ testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetõségeken.

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltetõ testületi eljárást.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496 Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
Vagy területi szerveihez:
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Mûszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Fõosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Fõosztályvezetõ: dr. Molnár Péter Cím: 4024 Debrecen, Tímár utca 17-19. Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475. Telefonszám: +36 52 533 924, Telefax: +36 52 327 753 E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu Ügyfélszolgálat (rezsipont): hétfõtõl csütörtökig 8.00 – 16.00 pénteken 8.00 – 12.00 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja: http://www.nfh.hu/teruleti

Panasza esetén lehetõsége van békéltetõ testülethez fordulni, melyek elérhetõségét itt találja:

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltetõ Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538 Név: Mátyus Mariann E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
  • Baranya Megyei Békéltetõ Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Név: Dr. Bodnár József E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
  • Békés Megyei Békéltetõ Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Név: Dr. Bagdi László E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltetõ Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Név: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
  • Budapesti Békéltetõ Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
  • Csongrád Megyei Békéltetõ Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Név: Dékány László, Jerney Zoltán E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
  • Fejér Megyei Békéltetõ Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Név: Kirst László E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
  • Gyõr-Moson-Sopron Megyei Békéltetõ Testület Címe: 9021 Gyõr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 Név: Horváth László E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltetõ Testület Címe: 4025 Debrecen, Petõfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720 Név: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: info@hbkik.hu;
  • Heves Megyei Békéltetõ Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Név: Pintérné Dobó Tünde E-mail cím: tunde@hkik.hu;
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltetõ Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltetõ Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fõ tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Név: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
  • Nógrád Megyei Békéltetõ Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Név: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu;
  • Pest Megyei Békéltetõ Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)-269-0703 Név: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
  • Somogy Megyei Békéltetõ Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Név: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu;
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltetõ Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750 Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
  • Tolna Megyei Békéltetõ Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Név: Mátyás Tibor E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
  • Vas Megyei Békéltetõ Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Név: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
  • Veszprém Megyei Békéltetõ Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150 Név: Dr. Óvári László E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
  • Zala Megyei Békéltetõ Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petõfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 Név: dr. Koczka Csaba E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

A békéltetõ testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltetõ testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerû, gyors, hatékony és költségkímélõ érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltetõ testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megilletõ jogokkal és a fogyasztót terhelõ kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerzõdéssel összefüggõ határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fõvárosi kereskedelmi és iparkamara mellett mûködõ békéltetõ testület illetékes.

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerû regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követõen pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr.

Szolgáltatót a békéltetõ testületi eljárásban együttmûködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltetõ testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltetõ testületet mûködtetõ kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttmûködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelõ írásbeli egyezségkötés lehetõségének felajánlására terjed ki.

10. Záró rendelkezések

Ön a webáruház használatával, megrendelés leadásával vagy bármely szolgáltatás igénybe vételével elfogadja jelen ÁSZF tartalmát, elismeri, hogy annak minden pontjával egyetért, tartalmát elfogadta és magára nézve kötelezõnek ismeri el.

Megrendelése elküldésével Ön tudomásul vette, hogy a szerzõdés teljesítésével kapcsolatban Önnek fizetési kötelezettsége keletkezett.

A Gigacity Kft nem tagja egyetlen magatartási kódexnek sem, ilyen rendelkezéseknek nem veti alá magát.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelezõ rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Amennyiben ki szeretné nyomtatni ezt a dokumentumot, azt a böngészõje nyomtatás parancsával teheti meg. A dokumentum mentéséhez (letöltéséhez) használja a böngészõje mentés parancsát vagy letöltheti innen.

Jelen ÁSZF érvényes: 2016. február 18-tól

Kérdése esetén keresse a tonerkereso.hu ügyfélszolgálatát ide kattintva.

Tovább
Rendelje meg telefonon a nyomtatójához szükséges tintapatront vagy tonert. mobilszámunk: 20/3158-757, vezetékes: +36-52/229-176, +36-1/445-0305
Ha Önnek kényelmesebb, ügyfélszolgálatunkon telefonon is megrendelheti a nyomtatójához szükséges kellékeket. Kiszállítjuk!
Hívjon bátran!
Miért rendelje nálunk nyomtatójához a kelléket?

Mert...
- pontosan azt kapja kézhez amit megrendelt
- gyorsan, egyszerűen, regisztráció nélkül is rendelhet
- a nyomtatójában jól működő kelléket kap - 100% pénzvisszafizetési garanciával
- mindenről valódi áfá-s számlát kap
- személyesen is átveheti Budapesten a szaküzletükben
- rendeljen most!
Ingyenes házhozszállítás már 20000Ft megrendelésnél a www.tonerkereso.hu
Szállítási díjak
Ha hasznosnak találod az oldalt kattints:

További termékeink


Fényképes bögrék


NYOMTATÓK 


Elemek, akkumulátorok 


Számítástechnika kiegészítők 


Tisztító kellékek


Pár100-as turkáló
Miért nálunk vásárolnak ügyfeleink?
"Azonnal megtaláltam a keresett terméket,elfogadható áron és jó kondiciókkal."
Németh József
2012-07-09
"1. Kapható az általam keresett termék
2. Ár/érték arány
3. Gyorsaság (ez megfizethetetlen)"
Szabó Dénes
2010-12-15
114267828 . oldalletöltés

Copyright © 2004-2016 Chaboy from Gigacity Powered by osC