2016-09-21 - Kategória: Tippek-trükkök Az elmúlt időszakban kellemetlen meglepetésben lehetett részük a azoknak a HP nyomtatótulajdonosoknak, akiknek a nyomtatójába a 950XL, 951XL, 934XL, 935XL jelzésű tintapatronok valók. Mi magunk is számos megkeresést kaptunk ügyfeleink részéről, hogy a nyomtatók sorban állnak le különböző hibákra hivatkozva. Ebben a rövid cikkben is, megpróbálunk a hibajelzések okira fényt deríteni.
Számos nemzetközi és hazai híradásból, illetve saját tapasztalatink alapján is kiderült, hogy a hibák visszavezethetőek a nemrégiben a HP által már korábban végrehajtott firmware frissítésre. (a firmware egyszerűsítve a nyomtató belső szoftverét jelenti). Mindezek alapján 2016. Szeptember 13-tól a HP Officejet Pro és a HP Offiejet Pro X nyomtató tulajdonosai az alábbi hibákkal találkozhattak, ha nem eredeti HP kellék volt a gépükben:
- Patronhiba (Cartridge Problem.)
- A következő patronok hiányoznak vagy sérültek (The following ink cartridges appears to be missing or damages.)
- Cserélje ki a patront a nyomtatás folytatásához (Replace the ink cartridges to resume printing.)
A nyomtató mindaddig nem használható amíg eredeti kellékre nem cseréli a patronokat. A HP tájékoztatása szerint így próbálja meg védeni a felhasználókat és a szellemi tulajdonukat. A firmware frissítés márciusban került kiadásra, de a patronok letiltása szeptember 13. -án aktivizálódott. A nyomtatók ugyanakkor újratöltött eredeti patronokkal tovább használhatóak.
A jelenleg érintett HP nyomtatómodellek a következőek: HP Officejet Pro 6830 HP Officejet Pro 8610 HP Officejet Pro 8615 HP Officejet Pro 8620 HP Officejet Pro 8625 HP Officejet Pro 8630 HP Officejet Pro 8640 HP Officejet Pro 8660 HP Officejet Pro x451dn HP Officejet Pro x451dw HP Officejet Pro x476dn HP Officejet Pro x476dw HP Officejet Pro x551dw HP Officejet Pro x576dw
Ha el szeretné kerülni a jövőben az ilyen kellemetlenségeket kövesse oldalunkat, ill. Önnek is lehetősége van kikapcsolni a firmware frissítéseket a HP nyomtatóján. |